Sa moara agentiile imobiliare

Pentru ca sincer, sunt prea prosti ca sa respire. Eu inteleg partial proprietarii aia de tin cu dintii de preturi la garsoniere de cacao, pentru ca sunt inoculati de dobitocii din agentii.

Sa luam un caz real. Intrat pe site-ul imobiliare.ro si cautat/filtrat dupa case. Trimis mail la 10 agentii cu un text foarte clar.

“Va rog sa ma contactati, sunt interesat de aceasta proprietate. As dori daca se poate o schita a casei si a terenului, impreuna cu mai multe detalii relativ la zona.”

Toate bune si frumoase, site-ul foarte bun la filtrat dupa diverse categorii, problema a fost la finalizare.

  1. Din 10 agentii au raspuns 4
  2. 3 din ele mi-au cerut numarul de telefon desi am precizat ca vreau sa fiu contactata pe mail.Reply numarul 2:

    As dori daca se poate sa imi trimiteti initial datele pe mail. O schita de casa cu greu o putem discuta la telefon si ea poarta o importanta destul de mare in decizia noastra. In functie de cum arata schita casei si a terenului, eventual daca aveti cateva poze ar fi si mai bine, o sa stabilim o vizionare.

    Nu dau numarul de mobil direct. Am avut experiente in care nici nu am primit informatia dorita, si am fost si sunata inutil la ore complet nepotrivite pentru imobile/zone care nu ma interesau. Asa ca as prefera daca se poate sa obtin cateva detalii inainte de a avanasa cu discutia.

  3. Cati din aia 3 crezi ca au mai revenit? Raspuns corect: 1 care mi-a precizat ca el a incercat sa obtina de la proprietar informatiile, dar oferta nu mai era de actualitate. Si atunci se ridica intrebarea legitima: De ce voia numarul meu de telefon?
  4. A patra agentie care mi-a raspuns mi-a zis ca cere proprietarului datele. Si le tot cere de 6 zile ca nu am mai auzit nimic de la ei.
  5. Si da, a existat si o a cincea agentie care a raspuns azi (la mai bine de o saptamana de la intrebarea mea) si la care raspunsul a meritat toti banii. A dat un copy paste, scris cu caps de la inceput pana la sfarsit, la informatiile de pe site-ul imobiliare.ro. De unde plecasem eu initial. Cat de tampit sa fi?

I-am scris frumos domnisoarei de la ultima agentie sa ii spun ca eu am cerut cu totul alte informatii. Si ca astea pe care le-a trimis ea sunt inutile. Am vrut sa scriu redundante dar nu cred ca intelegea cuvantul. I-am cerut macar sa imi spuna unde anume este casa. Raspuns: in Bucurestii Noi la BCR. Pentru cineva care nu cunoaste zona, raspunsul e la fel de inutil ca si primul mail al domnisoarei.

Sincer vreau sa moara cat mai multi din imbecilii astia. Fac umbra pamantului degeaba cu agentiile lor de cacat. Au trait ca gandacii de bucatarie din comisioane pana acuma fara sa faca nimic, si habar nu au sa ofere niste informatii decente unui om care cauta sa cumpere cand toti restul stau si asteapta. Sunt prea prosti ca sa traiasca.

P.S. Cireasa de pe prajitura a fost cand m-a contactat imobiliare.ro sa le dau feedback despre agentiile cu care am lucrat. Ca ei au vazut ca am contactat cateva. Cum mi s-au parut? :)) Cred ca va imaginati raspunsul meu.

4 thoughts on “Sa moara agentiile imobiliare

  1. Pingback: Mostra de inteligenta imobiliara « Bursucul aspru de pădure

  2. cu siguranta ca astfel de agentii vor muri in cel mai scurt timp. daca imobiliare.ro ar avea in acest moment un sistem prin care oamenii sa poate scrie un review despre agentie sau macar sa dea o nota, 30% ar fi deja moarte🙂

  3. Taranul de oras e de departe cel mai prost animal!
    A venit nea Gigi de la “Vinţu de sus”, si-a facut buletin de Bucuresti, si acum e “patron de firma imobiliara”…
    Mi-e scarba de specimene de felul asta, care se c@c@ pe ei ca sunt mari patroni, dar nu-s in stare decat sa “invarta” vreun alt dobitoc care vrea sa aiba si el la randul lui buletin de Bucuresti, ca altul nu are cum sa ii cada in plasa…
    Chioru’ in tara orbilor e imparat, dar tot prefera Playboy in locul unui Renoir…

  4. @Alex: 1. esti prost de canti prietene, n-am fost patron in Bucuresti, in jegul ala de oras stai tu si deja vad ca ai creieru innegrit de fumu care iese dimineata pe racoare din falnicele tevi de esapament… 2. am fost patron in Brasov prietene, unde veneau fraierii cocliti ca tine sa se milogeasca pentru un apartament “la padure” asta asa, ca sa mai respire un pic de aer curat…3. Stai jos, 4! Vii la toamna!

Leave a Reply

