Cum poti vinde ceva ce nu ai vazut?

Mi-am calcat pe inima si am dat numarul de telefon agentiilor imobiliare. Si acum sunt sunata la orice ora din zi si din noapte, pentru cele mai bizare oferte. Pentru ca asa stiu dansii sa faca business.

Acum, eu am dat o cifra pe care sunt dispusa sa o platesc. Din 10 oferte cate credeti ca sunt sub cifra aia? Fix 2. Restul sunt cu cel putin 50% mai mari decat ce as vrea eu sa dau. Pe principiul ca “Se negociaza doamna”. Pai daca omul ala pleaca de la 50% in plus, cat naiba se negociaza?

Si chestia care ma scoate din sarite la culme… ” Doamna, eu nu am vazut casa, dar proprietarul mi-a zis ca merita pretul”

  1. Cum poti sa vinzi ceva ce nu ai vazut cu ochii tai? Nu e prima regula in vanzari sa iti cunosti produsul?
  2. Cum poti sa crezi proprietarul pe cuvant? Normal ca in ochii lui merita ca doar de-aia a cerut pretul ala nu?

One thought on “Cum poti vinde ceva ce nu ai vazut?

Leave a Reply

