Profesionisti pana la capat

Dupa lupte seculare si cam 5 luni de cand am inceput cautarile, am reusit sa pacalim agentii imobiliari si chiar sa ne cumparam o casa, in ciuda incercarilor lor repetate de a ne “ajuta”. Dar, surpriza, profesionalismul agentului imobiliar roman loveste din nou.

– Cum platim comisionul?
– Pai, cel mai bine imi aduceti cash la notar.
– Nu se poate prin ordin de plata? Dumneavoastra ne trimiteti factura pe e-mail si noi platim prin internet banking.
– Factura?!?!?!
– Pai, da. Avem un contract de vizionare semnat, care se stinge doar cu o factura. Altfel ce ne asigura ca nu veniti peste 5 ani sa ne cereti banii + daune?
– Aaaaaaaaa, pai noi in mod normal nu emitem factura.
– Pai noi in mod normal cerem o factura la serviciile platite.
– Da dar stiti, eu pierd cam 30% in taxe….
– Pai stiti, si eu pierd 40% lunar la salariu in taxe
– Da dar…..

Concluzia? A acceptat cu greu factura, zici ca ne facea o favoare. Dar nu a acceptat banii prin ordin de plata. Vrea cash. Pentru ca altfel pierde si 5 lei cand ii scoate din banca.

Asta pe langa notar care bineinteles vrea tot cash. Ca asa lucreaza romanu’. Cu zeci si sute de meleoane in cash care tot schimba propritarii in plicuri.

Leave a Reply

